Top Ad unit

İşte Benim Stilim 8 Haziran Pazartesi Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
iste-benim-stilim-8-haziran-kiyafetleriİŞTE BENİM STİLİM 8 HAZİRAN KIYAFETLERİ
sonhaberler2.blogspot
Sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile ile ekranlarda oldu. 8 Haziran Pazartesi günü yayınlanan yeni bölümde yarışmacılar yıldız almak için çalıştılar.

Geçen hafta eleme gecesinde Sinem Umaş'ın elenmesinin ardından yarışma tüm hızıyla devam etmektedir. İzleyicilerin kıyafetlerin kombinleri açısından fikir edinmesini sağlayan İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerin tanıtılmasını sağladı.

8 Haziran Pazartesi günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 8 Haziran Pazartesi günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 8 Haziran Pazartesi İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

İşte Benim Stilim 8 Haziran Pazartesi Günü Giyilen Kıyafetler
sonhaberler2.blogspot
8 Haziran Zeynep Karaca KıyafetleriZeynep bugün askılı pudra pembesi ve asker yeşilli tulum giyerek pudra pembesi topuklu açık ayakkabı giyerek ve mavi çanta ile podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.
ZEYNEP YILDIZ ALAMADI

8 Haziran Çağla Çetinöz Kıyafetleri: Çağla bugün siyah bluz ve siyah beyaz kareli mini etek üzerine de deri ceket alarak tamamlamış.Bordo topuklu ayakkabı giyerek siyah omuzdan çanta takarak podyuma çıktı

8 Haziran Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi bugün saks mavisi yüksek bel ispanyol paça pantolon üzerine beyaz sıfır kol bluz, boynuna mavi beyaz fular kırmızı el çantası ve siyah topuklu ayakkabı giyerek podyumda yürüdü.
EZGİ YILDIZ ALAMADI

8 Haziran Şilan Makal Kıyafetleri:
8 Haziran Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah bugün beyaz uzun kollu fırfırlı gömlek ve kot pantolon giyerek podyuma çıktı.


Çağla Çetinöz Kimdir>>>
Zeynep Karaca Kimdir>>>

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri her gün sitemizden takip edebilirsiniz. Her gün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
sonhaberler2.blogspot
işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 8 haziran pazartesi işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 8 haziran pazartesi işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, 8 haziran pazartesi kiyafetleri, 8 haziran pazartesi işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim zeynep kıyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 8 Haziran Pazartesi Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 14:38 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.