Top Ad unit

İşte Benim Stilim Birincisi Kim Oldu 12 Haziran Cuma, 3. Sezon Birincisi

- Reklamlar -
12-haziran-iste-benim-stilim-birincisi-kim-oldu-sonhaberler2-blogspot
İŞTE BENİM STİLİMİ KİM KAZANDI

Uzun zamandır yayınlanan ve ilk günkü gibi sevilerek izlenen İşte Benim Stilim yarışmasını 3. sezon son final bölümü ile dün akşam ekranlarda oldu ve bir kez daha Türkiye'nin en stil kadını belli oldu. 3 sezondur yayınlanan ve oldukça başarılı bir program olan İşte Benim Stilimde 3. sezon sonunda kim birinci oldu büyük ödülü kim kazandı işte detaylar.

12 Haziran Cuma akşamı ekranlarda olan 3. sezon son final bölümü ile yayınlanan İşte Benim Stilimde geriye 5 yarışmacı kalmıştı ve dün akşam birinci olan isim belli oldu. İzleyenlerin merakla bekledikleri ve geceye konuk jüri olarak Sinan Akçıl'ın katıldığı programda başarılı sanatçı sevilen şarkıları ile geceye damga urdu.

12 Haziran İşte Benim Stilim 3. sezon birincisi Ezgi Ünal oldu. Ezgi Ünal katıldığı günden beri oldukça başarılı bir performans göstererek dün akşam final bölümünde açıklanması ile Türkiye'nin 3. sezon en tarz kadını ünvanını aldı ve 100.000 liralık büyük ödülün sahibi oldu.

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ KİM OLDU...

İşte Benim Stilim yarışmasının 3. sezon birincisi sevilen yarışmacı Ezgi Ünal oldu. 3. Sezon büyük final gecesine saç rengini değiştirip ve sarı kabarık bir elbise çıkan Ezgi Ünal gecenin sonunda işte benim stilimin birincisi seçildi.

İşte Benim Stilimde Ezgi Ünal Birinci Oldu
iste-benim-stilim-birincisi-ezgi-unal

Dün akşam yani 12 Haziran akşamı ekranlara gelen yarışmada geriye kalan 5 yarışmacı arasında yapılan oylama sonucunda birinci olan isim Ezgi oldu. Peki diğer yarışmacıların sıralaması nasıl oldu. Dün akşam Zeynep kaçıncı oldu, işte benim stilimde Şilan kaçıncı ve Çağla kaçıncı oldu gibi bilgileri izler için derledik.

12 Haziran Cuma İşte Benim Stilim SMS Sıralama Sonuçları

İşte Benim Stilim Birincisi Ezgi Ünal oldu
İşte Benim Stilim İkincisi Şilan Makal oldu
İşte Benim Stilim Üçüncüsü Çağla Çetinöz oldu
İşte Benim Stilim Dördüncüsü Gülşah Yılmaz oldu
İşte Benim Stilim Beşincisi Zeynep Karaca oldu

işte benim stilimi kim kazandı, işte benim stilim birincisi kim oldu, işte benim stilim birinci olan isim kim, işte benim stilimde kim birinci seçildi, 12 haziran iste benim stilimi kim kazandi, 12 haziran iste benim stilim birincisi, ezgi ünal birinci mi oldu, 12 haziran işte benim stilimde kim kaçıncı oldu, 12 haziran işte benim stilim yarışma sıralaması, 12 haziran iste benimde kim kazandi
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim Birincisi Kim Oldu 12 Haziran Cuma, 3. Sezon Birincisi Reviewed by PArasetamol on 09:10 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.