Top Ad unit

Yetenek Sizsiniz Aleyna Tilki Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık Şarkı Sözleri

- Reklamlar -
aleyna-tilki-yetenek-sizsiniz
ALEYNA TİLKİ YETENEK SİZSİNİZ

Yetenek Sizsiniz Türkiye yarı finalleri ile ekranlara gelen sevilen yarışmada bu akşam ekrana gelen bölümde geceye damga vuran isim Aleyna Tilki oldu.

Aleyna Tilki seslendirdiği şarkılar ile hem ekran başındakilere hemde stüdyodakilere keyifli anlar yaşattı ve herkesten tam not almayı başardı. Kendine has ses tonu ve tarzı ile büyüleyen Aleyna bu akşam söylediği ilk şarkı Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık isimli şarkı oldu.

İzleyenler tarafından beğenilen bu şarkının sözlerini sizler için derledik. İşte Yetenek Sizsiniz Türkiye Aleyna Tilki Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık isimli şarkısının sözleri...

Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık Şarkı Sözleri 

Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık
Düşmüşüm Derdine Olmuşum Aşık
Ağ Buğday Benizli Zülfü Dolaşık
Dividim Kalemim Yazarım Böyle
Bir Yavrunun Derdi Var Bende
Yar Bende Oy Bende
Aha Ben Gidiyom Sen Hemen Ağla
Yan Ağla Dön Ağla

Yüce Dağ Başından İndiremedim
Yönünü Yönüme Döndüremedim
Bir Yarin Aklını Kandıramadım
Dividim Kalemim Yazarım Böyle
Bir Yavrunun Derdi Var Bende
Yar Bende Oy Bende
Aha Ben Gidiyom Sen Hemen Ağla
Yan Ağla Dön Ağla

yüce dağ başında yanar bir ışık şarkı sözleri, yüce dağ başında yanar bir ışık sözleri, yüce dağ başında yanar bir ışık şarkısı, yüce dağ başında yanar bir ışık kıraç, yetenek sizsiniz türkiye aleyna tilki yüce dağ başında yanar bir ışık şarkısı, aleyna tilki yetenek sizsiniz şarkı sözleri, yetenek sizsiniz aleynanın söylediği şarkı
- Reklamlar -
Yetenek Sizsiniz Aleyna Tilki Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık Şarkı Sözleri Reviewed by PArasetamol on 21:01 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.