Top Ad unit

Aöf Sınav Sonuçları

- Reklamlar -
AÖF SINAV SONUÇLARI AÇIKLANDI..

AÖF sınav sonuçları açıklandı mı? Milyonlarca Açıköğretim fakültesi öğrencisinin şimdi beklediği AÖF sınav sonuçları olmaktadır. 16-17 Nisan tarihlerinde girilen aöf sınav sonuçları ne zaman açıklanacak, açıklandı mı? İşte detaylar.

16-17 Nisan 2016 tarihlerinde yapılan Açıköğretim Fakültesi AÖF sınavının geçen hafta soru ve cevapları açıklanmıştı. Sınava giren tüm öğrencilerin son günlerde merakla bekledikleri aöf sınav sonuçları olmaktadır. Diğer sınavlarda sınav tarihinden 15 gün sonra açıklanan açık öğretim sonuçları bu hafta içinde açıklanması bekleniyor.





ARA SINAV NOTUNUN BAŞARI NOTUNA KATKISI NE KADAR? 
Açıköğretim sistemine göre öğretim yapılan programlarda (İngilizce Öğretmenliği Lisans Programında İngilizce okutulan dersler ve ödevi olan dersler hariç) yapılan sınavlar sonucunda alınan notların, başarı notuna katkı oranları; ara sınav notunun % 30’u, dönem sonu sınav notunun %70’tir.

Bir Dersin Başarı Notu = (Ara Sınav Notu X %30) + (Dönem Sonu Sınav Notu X %70) değerlerinin toplamı ile hesaplanır.

Örneğin; “Çağdaş Felsefe” dersinin ara sınavında 60, dönem sonu sınavında 80 alan bir öğrencinin başarı notu şu şekilde hesaplanmaktadır.
Başarı Notu = (60 X %30) + (80 X %70) => Başarı Notu = 18 + 56 => Başarı Notu = 74

aöf sınav sonuçları, aof sinav sonuclari, aof sonuclari aciklandi mi, aöf sonuçları ne zaman açıklanır, 2016 aöf sınav sonuçları, açıköğretim sınav sonuçları, aöf sonuç, 16-17 nisan aöf sonuclari
- Reklamlar -
Aöf Sınav Sonuçları Reviewed by PArasetamol on 18:45 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.