Top Ad unit

15 Mayıs İşte Benim Stilimde Kim Elendi, İşte Benim Stilim Bu Hafta Kim Elendi 15 Mayıs

- Reklamlar -
15 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

TV8 de yayınlanan sevilen moda yarışması İşte Benim Stilimde yine bir eleme heyecanı geldi ve merakla beklenmektedir. Her hafta Cuma günleri bir yarışmacının elendiği sevilen yarışma işte benim stilimde 15 Mayıs Cuma akşamı kim elendi işte detaylar.

Birbirinden güzel ve iddialı yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Stilimde yeni eleme heyecanı 15 Mayıs Cuma bu akşam yayınlanan yeni bölümde yaşanacak ve bir yarışmacı bu akşam yarışmaya veda edecektir. Bu hafta iki yeni yarışmacının daha katıldığı işte benim stilimde bakalım yeni katılan Zeynep Karaca ve Çağla Çetinöz isimli yarışmacılar ne kadar puan alacak ve elenme üzere isimleri söylenecek mi.

Her hafta bir konuk jüri üyesi olan işte benim stilimde bu haftanın konuk jürisi spor dünyasının önemli ismi olan Sinan Engin olacaktır. Ayrıca eleme gecesine sevilen Vitamin Grubu şarkıları ile damga vuracak ve izleyenlere keyifli anlar yaşatacaktır. 15 Mayıs İşte Benim Stilim eleme gecesi ile ilgili tüm ayrıntıları sizler için derledik.

15 MAYIS İŞTE BENİM STİLİMDE CEREM ELENDİ


15 Mayıs Cuma akşamı yapılan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmacılar birbirinden güzel kıyafetlerle sahneye çıktılar ve jüriden puanlar aldılar. Eleme gecesinde en az oyu alan isim kim oldu ve elenmek üzre yarışmacılar kimin ismini söyledi;

15 Mayıs Cuma akşamı İşte Benim Stilim eleme gecesinde en az oyu alan isim Cerem oldu. Daha sonra yarışmacılara elenmesini istedikleri isimler soruldu ve yarışmacılar Didem ismini söylediler.

15 Mayıs Cuma Yarışmacılar Kimin İsmini Söylediler

Sima Didem ismini söyledi.
Sinem Didem ismini söyledi.
Çağla Didem ismini söyledi.
Zeynep Didem ismini söyledi.
Ezgi Sinem ismini söyledi.
Mihriban Sinem ismini söyledi.
Didem Sinem ismini söyledi.
Gülşah Sima ismini söyledi.
Şilan Sima ismini söyledi.

15 Mayıs Cuma Jüri Üyeleri Kimin İsmini Söylediler.

İvana Sert Cerem ismini söyledi.
Nur Yerlitaş Cerem ismini söyledi.
Uğurkan Erez Didem ismini söyledi.
Kamal Doğulu Cerem ismini söyledi.
Sinan Engin Didem ismini söyledi.

işte benim stilim cuma kim elendi, işte benim sitilim 15 mayıs eleme gecesi, 15 mayıs iste benim stilimde kim elendi, 15 mayıs cuma işte beni stilim elenen isim, dün akşam işte benim stilimde kim elendi, iste benim sitilim 15 mayis kim elendi, 15 mayıs eleme gecesi yaşananlar, 15 mayısta iste benim stilimde kim kimin ismini söyledi, jüri kimin ismini söyledi, 15 mayis iste benim stilim, iste benim stilim 15 mayıs cuma eleme gecesi kıyafetleri
- Reklamlar -
15 Mayıs İşte Benim Stilimde Kim Elendi, İşte Benim Stilim Bu Hafta Kim Elendi 15 Mayıs Reviewed by PArasetamol on 13:46 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.