Top Ad unit

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Cuma Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
İŞTE BENİM STİLİM 15 MAYIS KIYAFETLERİ

Sevilen yarışma İşte Benim Stilim bu hafta eleme gecesi öncesi son program ile ekranlarda oldu. 15 Mayıs Cuma günü gerçekleştirilecek eleme gecesi öncesi programda yarışmacılar yıldız almak için çalıştılar.

İki kişi daha dahil olan İşte Benim Stilim yarışmasına yarışmacılar arasında kıyasıya rekabet gittikçe artmaktadır. İzleyicilerin kıyafetlerin kombinleri açısından fikir edinmesini sağlayan İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerin tanıtılmasını sağladı.

15 Mayıs Cuma günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 15 Mayıs Cuma günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 15 Mayıs Cuma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

15 MAYIS KİM ELENDİ>>>

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Cuma Günü Giyilen Kıyafetler

15 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban 15 Mayıs Cuma günü ablasının sözüne gidiyor konseptini uyguladı.Mihriban'ın kıyafeti ise siyah uzun kollu balon mini elbise etek uçları kırmızı desenlerinde, siyah stiletto ayakkabı, küçük siyah el çantası ile podyuma çıktı.
MİHRİBAN YILDIZ ALDI

15 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi 15 Mayıs Cuma günü ödül töreninin yemek davetine gidiyor konseptiyle yürüdü.Ezgi'nin kıyafeti ise kırmızı ve siyahlı dantelli omuzdan taşlı ve püsküllü  balık elbise, küçük el çantası ve platform topuklu siyah çanta giyerek podyumda yürüdü.
EZGİ YILDIZ ALAMADI

15 Mayıs Cerem Güngüz Kıyafetleri: Cerem 15 Mayıs Cuma günü arkadaşının defilesine gidiyor komseptiyle çıktı.Cerem'in kıyafeti ise beyaz arkadan askı detaylı pelerin altına ise beyaz paçaları siyah desenli pantolon, siyah topuklu ayakkabı ve siyah çantayla yürüdü.
CEREM YILDIZ ALAMADI


15 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem 15 Mayıs Cuma günü İstanbul 'da gece kulübünün açılışına gidiyor konseptini uygulayarak çıktı.Sinem'in kıyafeti ise yarım kol omuz yaprak detaylı siyah dar mini elbise giyerek, siyah uzun çizmeleri ve siyah küçük cüzdan çanta ile podyumda yürüdü.
SİNEM YILDIZ ALAMADI

15 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah 15 Mayıs Cuma günü arkadaşının defilesine gidiyor konseptiyle yürüdü.Gülşah'ın kıyafeti ise siyah uzun kollu gömlek göbekten bağlamalı siyah önden yırtmaçlı bir mini etek ve siyah uzun çizme ve zincirli siyah çanta ve siyah gözlükleri ile podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.
GÜLŞAH YILDIZ ALDI

15 Mayıs Zeynep Karaca Kıyafetleri: Zeynep 15 Mayıs Cuma günü Kıbrıs'ta otelde eşiyle akşam yemeğine gidiyor konseptiyle çıktı.Zeyneb'in kıyafeti ise siyah uzun kollu omuzdan detaylı uzun elbise ile taşlı siyah çantası ve siyah platform topuklu ayakkabısı ve siyah bone takarak  podyumda yürüdü.

15 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri: sima 15 Mayıs Cuma günü kıyafeti ise beyaz tişört ve siyah beyaz puantiyeli uzun yüksek bel etek siyah el çantası ve siyah açık ayakkabı giyerek podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.
SİMA YILDIZ ALAMADI

15 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: Arkadaşının dans gösterisini izlemeye gidiyor konsepti ile çıktı.  Didem'in kıyafeti ise siyah sıfır kol mini dar elbise ve üzerine nar çiçeği rengi uzun ceket ile siyah bağcıklı bot ve siyah küçük mini el çantası ile kombinini tamamlayarak podyumda yürüdü. YILDIZ ALDI.

15 Mayıs Şilan Makal Kıyafetleri: YILDIZ ALDI.
15 Mayıs Çağla Çetinöz Kıyafetleri: 

Çağla Çetinöz Kimdir>>>
Zeynep Karaca Kimdir>>>

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri her gün sitemizden takip edebilirsiniz. Her gün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 15 Mayıs Cuma işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 15 Mayıs Cuma işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, Mayıs Cuma kiyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 15 Mayıs Cuma Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 14:12 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.