Top Ad unit

29 Mayıs İşte Benim Stilimde Kim Elendi, İşte Benim Stilim Bu Hafta Kim Elendi 29 Mayıs

- Reklamlar -
29 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

TV8 de yayınlanan sevilen moda yarışması İşte Benim Stilimde yine bir eleme heyecanı geldi ve merakla beklenmektedir. Her hafta Cuma günleri bir yarışmacının elendiği sevilen yarışma işte benim stilimde 29 Mayıs Cuma akşamı kim elendi işte detaylar.

Birbirinden güzel ve iddialı yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Stilimde yeni eleme heyecanı 29 Mayıs Cuma bu akşam yayınlanan yeni bölümde yaşanacak ve bir yarışmacı bu akşam yarışmaya veda edecektir. Bu hafta iki yeni yarışmacının daha katıldığı işte benim stilimde bakalım yeni katılan Zeynep Karaca ve Çağla Çetinöz isimli yarışmacılar ne kadar puan alacak ve elenme üzere isimleri söylenecek mi.

Her hafta bir konuk jüri üyesi olan işte benim stilimde bu haftanın konuk jürisi müzik dünyasının önemli ismi olan Ebru Yaşar olacaktır. Ayrıca eleme gecesine sevilen şarkıları ile Ebru Yaşar damga vuracak ve izleyenlere keyifli anlar yaşatacaktır. 29 Mayıs İşte Benim Stilim eleme gecesi ile ilgili tüm ayrıntıları sizler için derledik.

29 MAYIS İŞTE BENİM STİLİMDE
MİHRİBAN ELENDİ

29 Mayıs Cuma akşamı yapılan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmacılar birbirinden güzel kıyafetlerle sahneye çıktılar ve jüriden puanlar aldılar. Eleme gecesinde en az oyu alan isim kim oldu ve elenmek üzre yarışmacılar kimin ismini söyledi;

Ayrıca bu akşam İşte Benim Stilim eleme gecesinde sevilen jüri üyesi Kemal Doğulu yeni Duygusal isimli albümünden şarkılarda söyleyecektir. İlk olarak bu programda seslendireceği Duygusal adlı şarkısını sizler için paylaşıyoruz.

KEMAL DOĞULU DUYGUSAL ŞARKISI>>>

29 Mayıs Cuma akşamı İşte Benim Stilim eleme gecesinde en az oyu alan isim Çağla oldu. Daha sonra yarışmacılara elenmesini istedikleri isimler soruldu ve yarışmacılar Mihriban ismini söylediler.

29 Mayıs Cuma Yarışmacılar Kimin İsmini Söylediler

Sima ** ismini söyledi.
Sinem ** ismini söyledi.
Çağla ** ismini söyledi.
Zeynep ** ismini söyledi.
Ezgi ** ismini söyledi.
Mihriban ** ismini söyledi.
Gülşah ** ismini söyledi.
Şilan ** ismini söyledi.

29 Mayıs Cuma Jüri Üyeleri Kimin İsmini Söylediler.

İvana Sert Çağla ismini söyledi.
Nur Yerlitaş Mihriban ismini söyledi.
Uğurkan Erez Mihriban ismini söyledi.
Kamal Doğulu Mihriban ismini söyledi.
Ebru Yaşar Çağla ismini söyledi.

işte benim stilim cuma kim elendi, işte benim sitilim 29 mayıs eleme gecesi, 29 mayıs iste benim stilimde kim elendi, 29 mayıs cuma işte benim stilim elenen isim, dün akşam işte benim stilimde kim elendi, iste benim sitilim 29 mayis kim elendi, 29 mayıs eleme gecesi yaşananlar, 29 mayısta iste benim stilimde kim kimin ismini söyledi, jüri kimin ismini söyledi, 29 mayis iste benim stilim, iste benim stilim 29 mayıs cuma eleme gecesi kıyafetleri
- Reklamlar -
29 Mayıs İşte Benim Stilimde Kim Elendi, İşte Benim Stilim Bu Hafta Kim Elendi 29 Mayıs Reviewed by PArasetamol on 16:17 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.