Top Ad unit

İşte Benim Stilim 29 Mayıs Cuma Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
İŞTE BENİM STİLİM 29 MAYIS KIYAFETLERİ

Bir haftanın daha sonuna gelinen sevilen Yarışma İşte Benim Stilimde eleme gecesi öncesi bu haftanın son program olan 29 Mayıs Cuma günü yarışmacılar yine iddialı bir şekilde podyumda yürüdüler.

İki kişi daha dahil olan İşte Benim Stilim yarışmasına yarışmacılar arasında kıyasıya rekabet gittikçe artmaktadır. İzleyicilerin kıyafetlerin kombinleri açısından fikir edinmesini sağlayan İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerin tanıtılmasını sağladı.

29 Mayıs Cuma günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 29 Mayıs Cuma günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 29 Mayıs Cuma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

KEMAL DOĞULU DUYGUSAL ALBÜMÜ>>>

İşte Benim Stilim 29 Mayıs Cuma Günü Giyilen Kıyafetler
29 Mayıs Sima Şerafettinova Kıyafetleri: 

29 Mayıs Zeynep Karaca Kıyafetleri: Zeynep bugün nişana gidiyor konseptiyle çıktı.Zeynep bugün, straplez mavi bustiyer ve yüksek bel dar balık etek giyerek ve açık  topuklu ayakkabı ile küçük el çantası ile podyumda yürüdü.
ZEYNEP YILDIZ ALDI

29 Mayıs Şilan Makal Kıyafetleri: Şilan kendi sözüne gidiyor konseptiyle çıktı.Şilan siyah sıfır kol kolları golden renginden olan pileli bir mini elbise, açık bilekten bağlamalı topuklu ayakkabı ve siyah cüzdan çanta ile podyumda yürüdü. 
ŞİLAN YILDIZ ALAMADI

29 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri:Ezgi bugün, sıfır kol v yaka beyaz mini bir elbise belinde siyah kemeri olan, püsküllü pembe sarı renkte açık ayakkabı ve siyah küçük el çanta kullanarak poduymda yürüyüşünü gerçekleştirdi.
EZGİ YILDIZ ALAMADI

29 Mayıs Çağla Çetinöz Kıyafetleri: Çağla bugün bordo dantelli uzun kollu v yaka mini bir elbise ile podyuma çıktı. 

29 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah bugün erkek arkadaşının iş kokteyline gidiyor konseptiyle çıktı.Gülşah bugün buz mavisi trençkot tarzında bir elbise gibi bir kıyafet  içerisine de beyaz büstiyer giydi, vizon rengi dizlerine kadar uzun çizme ve beyaz püsküllü çanta takarak podyumda yürüdü.
GÜLŞAH YILDIZ ALDI

29 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem bugün müzik ödülünde davetli olarak gidiyor konsepti ile çıktı.Sinem bugün kırmızı uzun kollu derin dekolteli ve bacak yırtmaçlı uzun bir elbise giyerek, siyah stiletto ve siyah cüzdan çanta ile tamamlayarak podyumda yürüdü.

29 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban siyah sıfır kol üstlü eteği fıstık yeşili balon elbise, siyah askılı çanta ve siyah delikli bilekten açık ayakkabı ile podyuma çıktı.

Çağla Çetinöz Kimdir>>>
Zeynep Karaca Kimdir>>>

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri her gün sitemizden takip edebilirsiniz. Her gün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 29 Mayıs cuma işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 29 Mayıs cuma işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, 29 mayıs cuma kiyafetleri, 29 mayıs cuma işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim simanın kıyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 29 Mayıs Cuma Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 14:59 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.