Top Ad unit

İşte Benim Stilim 13 Mayıs Çarşamba Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
İŞTE BENİM STİLİM 13 MAYIS KIYAFETLERİ

TV8 de yayınlanan moda yarışması olan İşte Benim Stilim her gün ekranlarda olmaya devam ediyor. Özellikle yarışmada giyilen kıyafetlerin ilgi gördüğü yarışmada, hemen hemen hergün bir tartışma yaşanmaktadır. İzleyicilerin kıyafetlerin kombinleri açısından fikir edinmesini sağlayan İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerin tanıtılmasını sağladı.

13 Mayıs Çarşamba günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 13 Mayıs Çarşamba günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 13 Mayıs Çarşamba İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

İşte Benim Stilim 13 Mayıs Çarşamba Günü Giyilen Kıyafetler

13 Mayıs Çağla Çetinöz Kıyafetleri:
 Çağla, bugün Bodrum'da gece eğlenmeye gidiyor konseptini uyguladı.Çağla Çetinöz'ün kıyafet;  kısa kollu tişört deniz,sandal desenli üzerine ise siyah delikli hırka giydi, bol pantolon, palmiye ağacı desenli, kahverengi gözlüğü ve lacivert küçük el çantasıyla podyumda yürüdü.

13 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: Didem, kardeşinin öğretmenleriyle görüşmeye gidiyor konseptiyle çıktı. Didem bugün asker yeşili ispanyol paça pantolon, koyu sarı sıfır kol bluz giyerek, krem açık ayakkabı, beyaz yılan desenli küçük el çantasıyla podyuma çıktı. 
DİDEM AKIN YILDIZ ALAMADI

13 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi, tatlı dükkanında tatlı yapıyor konseptiyle çıktı.
Ezgi Ünal'ın kıyafeti; beyaz atlet, turuncu yüksek bel etek belinden kemerli, turuncu stiletto ayakkabısıyla ve küçük el çantasıyla podyumda yürüdü.

13 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri: Sima, bugün siyah mini elbise üzerine de beyaz manto giyerek, siyah çizme ayakkabı ve beyaz kutu çantasıyla podyuma çıktı.
SİMA YILDIZ ALDI

13 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah, bugün kahverengi siyah krem çizgi desenli kısa kollu tunik tarzında bir elbise giydi.Mini şort, taba rengi çizme ve taba rengi küçük el çantasıyla kombinleyerek podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi

13 Mayıs Cerem Güngüz Kıyafetleri: Cerem, İzmir'de arkadaşının butik açılışına gidiyor konseptini uyguladı.Cerem, kahverengi askılı tulum, koyu kahverengi çanta ve koyu renkte ayakkabısı, hasır şapka takarak podyumda yürüdü.  
CEREM YILDIZ ALAMADI

13 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban bugün mavi beyaz puantiyeli gömlek, beyaz pantolon, pudra rengi el çantası ve pudra rengi açık ince topuklu ayakkabı ile podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.
MİHRİBAN YILDIZ ALDI

13 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: 
13 Mayıs Büşra Eyen Siral Kıyafetleri:

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri hergün sitemizden takip edebilirsiniz. Hergün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim 13 mayıs kim ne giydi, 13 mayıs işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 13 mayıs çarşamba işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, 13 mayıs kiyafetleri 
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 13 Mayıs Çarşamba Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 15:10 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.