Top Ad unit

İşte Benim Stilim 14 Mayıs Perşembe Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
İŞTE BENİM STİLİM 14 MAYIS KIYAFETLERİ

TV8 de yayınlanan moda yarışması olan İşte Benim Stilim her gün ekranlarda olmaya devam ediyor. Özellikle yarışmada giyilen kıyafetlerin ilgi gördüğü yarışmada, hemen hemen hergün bir tartışma yaşanmaktadır. İzleyicilerin kıyafetlerin kombinleri açısından fikir edinmesini sağlayan İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerin tanıtılmasını sağladı.

14 Mayıs Perşembe günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 14 Mayıs Perşembe günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 14 Mayıs Perşembe İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

İşte Benim Stilim 14 Mayıs Perşembe Günü Giyilen Kıyafetler

14 Mayıs Cerem Güngüz Kıyafetleri: Cerem sevgilisi ile yemege gidiyor konsepti ile çıktı. Ceren dar siyah jean ve üzerine göbek dekolteli siyah parlak taşlı bir bluz ve siyah topuklu parmakları açık bir ayakkabı ile siyah el çantası ile çıktı. CEREM YILDIZ ALDI.
14 Mayıs Çağla Çetinöz Kıyafetleri: Çağla siyah mini pileli bir etek ve üzerine kahverengi bir kürk ceket ve içine beyaz blus giydi. Ayakkabı olarak kalın geniş topuklu bir ayakkabı ile siyah sırttan askılı çanta kullanmıştır. ÇAĞLA YILDIZ ALAMADI.
14 Mayıs Zeynep Karaca Kıyafetleri: Bodruma gidiyor konsepti ile Zeynep bugün turuncu bol bir pantolan ve üzerine siyah ince askılı altı püsküllü omuz ve gögüs dekolteli bir bluz giyerek podyuma çıktı. Topuklu ayakkabı ve siyah el çantası ile kombinini tamamlamıştır. YILDIZ ALAMADI.
14 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: 
14 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: 
14 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri:
14 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: 
14 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: 
14 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: 
14 Mayıs Büşra Eyen Siral Kıyafetleri:

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri hergün sitemizden takip edebilirsiniz. Hergün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim 14 mayıs kim ne giydi, 14 mayıs işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 14 mayıs perşembe işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, 14 mayıs kiyafetleri 
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 14 Mayıs Perşembe Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 18:38 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.