Top Ad unit

İşte Benim Stilim 28 Mayıs Perşembe Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
İŞTE BENİM STİLİM 28 MAYIS KIYAFETLERİ

Sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile ile ekranlarda oldu. 28 Mayıs Perşembe günü yayınlanan yeni bölümde yarışmacılar yıldız almak için çalıştılar.

İki kişi daha dahil olan İşte Benim Stilim yarışmasına yarışmacılar arasında kıyasıya rekabet gittikçe artmaktadır. İzleyicilerin kıyafetlerin kombinleri açısından fikir edinmesini sağlayan İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerin tanıtılmasını sağladı.

28 Mayıs Perşembe günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 28 Mayıs Perşembe günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 28 Mayıs Perşembe İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

İşte Benim Stilim 28 Mayıs Perşembe Günü Giyilen Kıyafetler

28 Mayıs Sima Şerafettinova Kıyafetleri:
28 Mayıs Zeynep Karaca Kıyafetleri:
28 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri:
28 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri:
28 Mayıs Çağla Çetinöz Kıyafetleri:
28 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri:
28 Mayıs Şilan Makal Kıyafetleri:
28 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri:

Çağla Çetinöz Kimdir>>>
Zeynep Karaca Kimdir>>>

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri her gün sitemizden takip edebilirsiniz. Her gün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 28 Mayıs perşembe işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 28 Mayıs perşembe işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, 28 mayıs perşembe kiyafetleri, 28 mayıs perşembe işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim simanın kıyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 28 Mayıs Perşembe Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 13:28 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.