Top Ad unit

İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova Kimdir, Sima Şerafettinova Biyografi ve Resimleri

- Reklamlar -
İŞTE BENİM STİLİM SİMA KİMDİR

Hafta içi hergün yayınlanan ve her gün farklı kıyafetlerin giyildiği sevilen moda yarışması İşte Benim Stilim tüm hızıyla devam ediyor. Oldukça farklı kıyafetlerin ve yarışmacıların olduğu işte benim stilimde hergün yarışmacılar kendilerine farklı konseptler seçerek kıyafetler giymektedirler. Birbirinden başarılı yarışmacıların yer aldığı işte benim stilimde en dikkat çekici ve adından söz ettiren kişi ise Sima Şerafettinova isimli yarışmacıdır. Sima hakkındaki bilgileri sizler için derledik.

Yarışmanın dikkat çeken isimlerinden biri olan Sima, hemen hemen her gün diğer yarışmacılardan biri ile kavga etmektedir. Yarışmada yaşı en küçük olan yarışmacı Sima ailesi ve kendisi hakkında oldukça çarpıcı ve abartılı bilgiler vermiş ve daha sonra ise bu bilgilerin hepsi yanlış çıkmıştır. Bizde sizler için bu yazımızda Sima Şerafettinova'nın kim olduğu ve gerçek hayatı hakkındaki bilgileri vermeye çalışacağız. 

İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova Kimdir

İşte Benim Stilim yarışmasının en renkli ve kavgacı ismi olan Sima Şerafettinova 1998 yılında Azerbaycan da doğmuştur. Sima Şerafettinova'nın asıl adı Simuzar dır. Asıl adının ortaya çıkmasının ardından sevmediği için Sima ismini kullandığını belirten yarışmacının gerçek adı yani Simuzar adının anlamı Azerice de Simuzer olarak söylendiğini isminin manasının ise 'nadir bulunan altın' demek olduğunu söyledi.

Azerbaycanlı Sima Şerafetinova babasının holding sahibi olduğunu söylemektedir. Çakma barbi lakabı takılan Sima Şerafettinova'nın babasının gerçekten holding sahibi olduğu belli degildir.
Sima 15 yaşında Azerbaycan'da babasından gizli olarak 13 yaşında fotomodellik yapmış. 15 yaşında da babasından izinsiz olarak bu kez de güzellik yarışmasına katılmış. Sima Şerafetinova 2014 Best Model Of Azerbaycan birincisi olduğunu söylemektedir.
Azerbaycan'da birinci olduktan sonra televizyonda stend-up yaptığını söyleyen Sima, bir programda da jüri olmuş. 6 dil bildiğini öne süren Sima Azerice, Türkçe,  Rusça ve İngilizce'yi ana dili gibi konuştuğunu Ukraynaca ve İspanyolca'da çok az konuşabildiğini söyledi. Sima Şerafettinova Türkiye'de özel bir üniversitede bilgisayar mühendisliği eğitimi alıyor.

Sima Şerafettinova Kaç Yaşında: 17
Sima Şerafettinova Boyu Kaç: 1,65
Sima Şerafettinova Kilosu Kaç: 45

sima şerafettinova kimdir, kaç yaşında, sima şerafettinova nereli, sima şerafettinova biyografi, sima resimleri, sima şerafettinova boyu kilosu kaç, sima şerafettinova zengin mi, sima gerçekten best model birincisi mi, simanın babası ne iş yapıyor, sima şerafettinova rol mu yapıyor, sima yalan mı söylüyor, sima şerafettinova hakkında bilgi, işte benim stilim sima kim, iste benim sitilim sima kaç yaşında, işte benim stilimdeki sima resimleri kiyafetleri,

Sima Şerafettinova Resimleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova Kimdir, Sima Şerafettinova Biyografi ve Resimleri Reviewed by PArasetamol on 16:29 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.