Top Ad unit

Sinan Akçıl Ayıp Yani Şarkı Sözleri, Sinan Akçıl Yeni Albüm 2015

- Reklamlar -

SİNAN AKÇIL AYIP YANİ

Yepyeni albümü ile yine adından söz ettiren ve muhteşem şarkılara imza atan Sinan Akçıl Ayıp Yani ismini verdiği yeni maxi single albümü ile müzik marketlerde yerini aldı.

2015 yılı yeni albümü ile hayranlarının yüzünü güldüren sevilen sanatçı Sinan Akçıl bu albümde bir şarkıda başarılı ve güzel sanatçı Demet Akalın ile de düet yapmıştır. Demet Akalın ile Vazgeçilmezim isimli şarkıda birlikte çalışan Sinan Akçıl bu albümü ile yine müzik listelerinde ilk sıralarda yerini aldı.

Sinan Akçıl Ayıp Yani albümünde toplamda 3 şarkı yer almaktadır. Albümler aynı ismi taşıyan Ayıp Yani isimli şarkısı albümün çıkış parçasıdır. Yazımızın devamında sevilen sanatçının yeni albümünde yer alan şarkıların listesi ve sevilen Ayıp Yani isimli şarkısının sözlerini bulabilirsiniz. İşte Sinan Akçıl Ayıp Yani şarkı sözleri...

SİNAN AKÇIL YENİ ALBÜM ŞARKILARI>>>

Sinan Akçıl Ayıp Yani Şarkı Sözleri

Ayıp yani 
Bende bir şey mi eksik ki? 
Çevremizden utan bari 
Herkes her gün beni övüyor 
Kayıp yani 
Senle sildim son aşk tarihi 
Çık önümden çekil bari 
Belki kısmetim kapanıyor 
Hayır yani 
Anlaşılmaz kaçış hali 
Ama bende de hata var ki 
Yüz verince böyle oluyor 
Nedir yani? 
Farkını söylesen bari 
Sende benden nedir daha iyi?
Kimsin sen ve neler oluyor? 
Hayatımda belki son kez aşık olmuştum 
Boş hayaller bardağında senle dolmuştum 
Şarkılar ve sözlerinden fazla soğumuştum 
Her gün aynı of yeter be! Çok yorulmuştum

sinan akçıl yeni albüm şarkıları, sinan akçıl ayıp yani şarkı sözleri, sinan akçıl ayıp yani albüm, sinan akçıl 2015 yeni ayıp yani şarkısı, sinan akcil ayip yani sarki sozleri, sinan akçıl yeni şarkı sözleri, sinan akçıl 2015 albümü ve şarkıları, sinan akçıl ayıp yani şarkı sözü,
- Reklamlar -
Sinan Akçıl Ayıp Yani Şarkı Sözleri, Sinan Akçıl Yeni Albüm 2015 Reviewed by PArasetamol on 19:54 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.