Top Ad unit

İşte Benim Stilim 2 Haziran Salı Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
İŞTE BENİM STİLİM 1 HAZİRAN KIYAFETLERİ

Sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile ile ekranlarda oldu.2 Haziran Salı günü yayınlanan yeni bölümde yarışmacılar yıldız almak için çalıştılar.

Sima Şerafettinova isimli yarışmacının diskalifiye olduğu ve yarışmadan kovulmasının ardından yıldız savaşları devam etmektedir. İzleyicilerin kıyafetlerin kombinleri açısından fikir edinmesini sağlayan İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerin tanıtılmasını sağladı.

2 Haziran Salı  günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 2 Haziran Salı  günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 2 Haziran Salı  İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

İşte Benim Stilim 2 Haziran Salı  Günü Giyilen Kıyafetler

2 Haziran Sima Şerafettinova Kıyafetleri:
2 Haziran Zeynep Karaca Kıyafetleri:
2 Haziran Sinem Umaş Kıyafetleri:
2 Haziran Mihriban Akgül Kıyafetleri:
2 Haziran Çağla Çetinöz Kıyafetleri:
2 Haziran Ezgi Ünal Kıyafetleri:
2 Haziran Şilan Makal Kıyafetleri:
2 Haziran Gülşah Yılmaz Kıyafetleri:

Çağla Çetinöz Kimdir>>>
Zeynep Karaca Kimdir>>>

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri her gün sitemizden takip edebilirsiniz. Her gün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 2 Haziran Salı işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 2 haziran salı işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, 2 haziran salı kiyafetleri,2 haziran sali işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim simanın kıyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 2 Haziran Salı Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 14:57 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.