Top Ad unit

İşte Benim Stilim 3. Sezon Finali Ne Zaman, İşte Benim Stilim Finale Kimler Kaldı

- Reklamlar -
iste-benim-stilim-3-sezon-finali-ne-zaman
İŞTE BENİM STİLİM FİNALİ NE ZAMAN
sonhaberler2.blogspot
Üç sezondur devam eden ve devamlı en çok izlenen programlar arasında yerini koruyan İşte Benim Stilimde bir sezonunun daha sonuna gelindi ve kazanan isim belli olacak Türkiye'nin en tarz kadını ünvanı ile büyük ödülü kazanacaktır.

Tv 8'in en çok izlenen yarışma programlarından biri olan moda yarışması İşte Benim Stilim 3. sezonunun son eleme gecesi ile ekrana gelecek ve finale kalan yarışmacılardan birisi büyük ödülü kazanarak yarışmanın birincisi olacaktır.

Hafta içi yeni bölümleri ile ekranlarda olmaya devam eden sevilen yarışmanın bu hafta eleme haftasının son bölümü Cuma günü yayınlanacak ve kazanan isim belli olacak. Finale kalan isimler ise Zeynep Karaca, Çağla Çetinöz, Gülşah Yılmaz, Ezgi Ünal ve Şilan Makal isimli yarışmacılar oldu.

İzleyicilerin son günlerde en çok merak ettikleri konulardan birisi ve sordukları sorulardan birisi olan işte benim stilim 3. sezon finali ne zaman olacak ve işte benim stilim ne zaman bitecek gibi bir çok soru sorulmaktadır. Bizde sizler için bu soruların cevaplarını derledik ve yazımızda paylaştık. İşte benim stilim 3. sezon finali ile ilgili detaylar.

İşte Benim Stilim 3. Sezon Final Ne Zaman

Ekranların en çok izlenen moda yarışması İşte Benim Stilim bu sezon yani 3. sezon finali 12 Haziran Cuma günü yapılacak.
12 Haziran Cuma İşte Benim Stilim Final gecesinde geriye kalan beş yarışmacıdan birisi bu sezonun birincisi olacak ve en tarz kadın ünvanı ile büyük ödülü kazanacaktır. İşte Benim Stilimde finale kalan isimler kimlerdir.

İŞTE BENİM STİLİM 3. SEZON BİRİNCİSİ EZGİ ÜNAL OLDU...

Finale kalan 5 isim bu kişilerdir. Bu hafta 12 Haziran Cuma günü bu beş kişiden birisi bu sezonun birincisi olacak. İşte Benim Stilim 3. sezonun kazananının kim olduğu ve İşte Benim Stilim 3. sezon birincisi kim gibi merakla beklenen bilgileri sizlere buradan paylaşmaya devam edeceğiz.

Ayrıca İşte Benim Stilim 3. sezon birincisinin belli olmasının ardından yeni başlayacak olan yarışma ise İşte Benim Stilim All Star isimli yarışma olacaktır. Toplam 3 sezon yayınlanan sevilen yarışmanın her sezondan 5 kişi toplanacak ve yeni sezon için bir araya gelecekler. İşte Benim Stilim All Star ne zaman başlayacak ve İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları kimler olacaktır. Tüm bu yanıtlar ilerleyen ünlerde sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.

işte benim stilim kim birinci oldu, işte benim stilim 3. sezon birincisi kim oldu, işte benimde bu sezon kim birinci oldu, iste benim stilim 3. sezon kazananı, iste benim stilimde kim birinci oldu, iste benim stilimi kim kazandi, 3. sezon işte benim stilim finali ne zaman, işte benim stilim 3. sezon final tarihi ne zaman, işte benim stilim ne zaman bitiyor, işte benim stilim all star ne zaman başlayacak, işte benim sitilimde ezgi zeynep gülşah çağla kaçıncı oldu,
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 3. Sezon Finali Ne Zaman, İşte Benim Stilim Finale Kimler Kaldı Reviewed by PArasetamol on 10:51 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.