Top Ad unit

Ebru Gündeş Aynı Aşklar Şarkı Sözleri, Ebru Gündeş 2015 Aynı Aşklar Şarkısı ve Sözleri

- Reklamlar -
ebru-gundes-ayni-asklar-sarki-sozleri
EBRU GÜNDEŞ AYNI AŞKLAR ŞARKISI VE SÖZLERİ

Müzik dünyasının başarılı isimlerinden olan Ebru Gündeş son olarak çıkardığı Araftayım isimli albümünün yeni klip çalışması Aynı Aşklar ile sevenlerinin karşısında olmaya devam ediyor. 2014 yılının son aylarında çıkardığı Araftayım isimli albümünde yer alan şarkıların en beğenilenlerinden olan Aynı Aşklar şarkısına klipte çeken Ebru Gündeş en çok dinlenen şarkılar arasında yerini almayı başardı.

Sözleri ve Müziği Serdar Ortaç'a ait olan Aynı Aşklar şarkısının sözleri yazımızın devamındadır. Ebru Gündeş'in Araftayım albümünde toplam 13 şarkı yer almaktadır. Albümde Sıla, Gülşen, Gülden Mutlu, Sinan Akçıl ve Serdar Ortaç gibi başarılı isimlerle çalışmıştır.

Ebru Gündeş yeni şarkısı Aynı Aşklar isimli şarkısının sözlerini yazımızın devamında bulabilir ve şarkı ile ilgili düşüncelerinizi yorum bölümünden paylaşabilirsiniz. İşte sizler için derlediğimiz Ebru Gündeş Aynı Aşklar şarkı sözleri...

Ebru Gündeş Aynı Aşklar Şarkı Sözleri
Gecelerim aynı, gündüzlerim aynı aslında
Değişen hiçbir şey kalmadı yaşanmamış hayatımda
Delice severken, hiç bitmesin derken bitti bak
Bir bileni var mı söyle, hangi aşk için değer delice ağlamak?
Artık ben de alışıyorum
Kendi kendimle barışıyorum
Erkekler hep aynı, kadınlar hep aynı
Aynı aşklar, hep aynı yaşlar
Aynı yüzler, yalan telaşlar
İnsan aşkta hep kaybeder mi
Hep ben mi suçluyum yoksa kader mi?

Gecelerim aynı, gündüzlerim aynı aslında
Değişen hiçbir şey kalmadı yaşanmamış hayatımda
Delice severken, hiç bitmesin derken bitti bak
Bir bileni var mı söyle, hangi aşk için değer delice ağlamak?
Artık ben de alışıyorum
Kendi kendimle barışıyorum
Erkekler hep aynı, kadınlar hep aynı
Aynı aşklar, hep aynı yaşlar
Aynı yüzler, yalan telaşlar
İnsan aşkta hep kaybeder mi
Hep ben mi suçluyum yoksa kader mi?
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

ebru gündeş aynı aşklar, ebru gündeş aynı aşklar şarkısı, ebru gündeş aynı aşklar şarkı sözleri, aynı aşklar şarkısı ebru gündeş, aynı şaklar şarkı sözleri, ebru gundes ayni asklar sozleri, ebru gündeş yeni şarkısı aynı aşklar, ebru gündeşin yeni şarkısı, ebru gündeş araftayım albüm şarkıları, ebru gündeş 2015 albümü,
- Reklamlar -
Ebru Gündeş Aynı Aşklar Şarkı Sözleri, Ebru Gündeş 2015 Aynı Aşklar Şarkısı ve Sözleri Reviewed by PArasetamol on 13:43 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.