Top Ad unit

Gökhan Özen Eski Defter Şarkı Sözleri 2015, Gökhan Özen Yeni Maske Albümü

- Reklamlar -
gokhan-ozen-eski-defter-sarki-sozleri
GÖKHAN ÖZEN ESKİ DEFTER ŞARKI SÖZLERİ

Gökhan Özen yepyeni Maske isimli albümünü sevenleri ile buluşturdu. Birbirinden güzel şarkılara imza atan başarılı sanatçı Gökhan 14 şarkılık yeni albümü ile müzik marketlerde yeri alırken albümün çıkış parçası olarak Mis isimli şarkı seçilmiştir.

Albümde yer alan şarkıların tüm sözleri ve müzikleri başarılı sanatçı Gökhan Özen'e aittir. Albümde eşi Selen Özen ile birlikte çalışan ikili Mis isimli şarkı ve Deliyim isimli şarkıda Selen Özen vokallik yapmıştır. Gökhan Özen'in albümünde yer alan birbirinden güzel şarkıların arasında Eski Defter isimli şarkıda yer almaktadır. Albümdeki en sevilen şarkılardan biri olan Eski Defter şarkısının sözlerini sizler için derledik. Ayrıca sanatçının yeni albümündeki tüm şarkılara aşağıdan ulaşabilirsiniz. İşte Gökhan Özen Eski Defter isimli şarkısının sözleri...

GÖKHAN ÖZEN 2015 YENİ ALBÜM ŞARKILARI>>

Gökhan Özen Eski Defter Şarkı Sözleri
O Resmi tam ortadan yırtamadım ya
Ne dersen de bal gibi unutamadın ya
Zaman geçse kâr değil gönül geçmedikten sonra
Sen zaten hep böyleydin Aşka hep geç kaldın ya

Daha neyin olaydım ki ben senin
Kapanmayan eski defterin
Yerine Bir yenisini koyamadım
Koparıp atamadın eski sevgilim

Daha neyin olaydım ki ben senin
Kapanmayan eski defterin
Yerine Bir yenisini koyamadım
Tadına doyamadın, eski sevgilim

gökhan özen eski defter şarkı sözleri, gökhan özen maske albüm şarkıları, gökhan özen yeni eski defter şarkısı, gokhan ozen eski defter sarki sozleri, gökhan özen 2015 maske albümü, 2015 gokhan özen albümü maske, gökhan özenin yeni şarkıları, eski defter şarkı sözleri, 2015 gökhan özen albümü
- Reklamlar -
Gökhan Özen Eski Defter Şarkı Sözleri 2015, Gökhan Özen Yeni Maske Albümü Reviewed by PArasetamol on 20:42 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.