Top Ad unit

Kiralık Aşk Dizi Müziği Sözleri, Aydilge Yağmur Dinmiyorsa Kiralık Aşk Dizi Şarkısı

- Reklamlar -
kiralik-ask-dizi-muzigi-sozleri
KİRALIK AŞK DİZİ MÜZİĞİ SÖZLERİ

Yayınlandığı ilk günden beri oldukça fazla takip edilen ve ilgi ile izlenen Kiralık Aşk dizisi başarısını sürdürmektedir. Yazın en çok izlenen dizilerinden olan başarılı dizide oyuncu kadrosu ve konusunun yanı sıra dizide çalan müzikler ile de oldukça sevilmektedir.

Kiralık Aşk dizi müziği olan Yağmur Dinmiyorsa Yollar Bitmiyorsa adlı şarkı izleyenlerin tarafından beğenilmiş ve sözleri araştırılmaktadır. Herkesin sevdiği bu şarkıyı kimin söylediği çoğumuz tarafından bilinmektedir. Bilindiği gibi Kiralık Aşk dizisindeki şarkıyı ünlü şarkıcı Aydilge söylemektedir. Daha öncede Kiraz Mevsimi dizisindeki şarkıyı seslendiren sanatçı şimdi Kiralık Aşk dizisi ile akıllarda kalmaktadır.

Bizde sizlere bu yazımızda Kiralık Aşk dizi müziği olan Yağmur Dinmiyorsa ve Sen misin ilacım ben kalbinde bi kiracı diye devam eden dizideki şarkının sözlerini derledik. İşte Yağmur Dinmiyorsa şarkı sözleri...


Aydilge Kiralık Aşk Dizi Müziği Sözleri
Yağmur dinmiyorsa yollar bitmiyorsa 
Sen üzülme bi gülümse gel benimle 
Her şey bitti derken 
Şansım döndü birden 
Aşk öyle bir mucize 

Benimle gel gülümse gel 

Hayat bazen zor olsa da yine güzel 
Benimle gel gülümse gel 
Hayat bazen zor olsa da yine güzel 
Sen misin ilacım 
Ben kalbinde bi kiracı 
Yerleşicem sımsıksı ben 
Aşk başladı (gel hemen) 
Sen misin ilacım 
Ben kalbinde bi kiracı 
Yerleşicem sımsıksı ben 
Aşk başladı (gel hemen)


kiralık aşk şarkısı, kiralık aşk dizisi müziği, kiralık aşk dizisinde çalan aydilge şarkısı, kiralık aşk yağmur dinmiyorsa şarkı sözleri, aydilge yagmur dinmiyorsa sozleri, aydilge kiralık aşk şarkısı, aydilge kiralık aşk dizisi jenerik müziği, kiralık aşk aydilge şarkısı, aydilge sen misin ilacım benim ben kalbinde kiracı şarkı sözleri
- Reklamlar -
Kiralık Aşk Dizi Müziği Sözleri, Aydilge Yağmur Dinmiyorsa Kiralık Aşk Dizi Şarkısı Reviewed by PArasetamol on 21:51 Rating: 5

1 yorum:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.