Top Ad unit

Hanım Köylü Dizisi Buray Alacalı Şarkısı ve Sözleri

- Reklamlar -
HANIM KÖYLÜ BURAY ALACALI ŞARKISI

Star Tv'nin sevilen dizisi Hanım Köylü ekrana gelmeye devam etmektedir. Hanım Köylü oyuncuları arasında Yusuf Çim, Gülsüm Ali, Aylin Kabasakal, Mehmet Özgür, Ali İpin gibi isimler yer almaktadır. Hanım Köylü dizisine bu hafta sevilen sanatçı Buray konuk oluyor.
7 Mayıs Cumartesi akşamı yayınlanacak olan Hanım Köylü dizisi yeni bölümde Buray sevilen şarkılarını seslendirdi. hanım Köylü dizisi Buray Alacalı ve istersen şarkılarını seslendirdi. izleyiciler tarafından ise en sevilen şarkı Alacalı şarkısı oldu. Bizde sizler için Hanım Köylü dizisi Buray'ın söylediği Alacalı şarkısı sözlerini derledik. işte Hanım Köylü dizisinde çalan Buray Alacalı şarkısı..


Buray Alacalı Şarkı Sözleri
Çare olmadı geceler
Rüyam gerçek olmadı
Bekliyorum bıkmadan
Ben seni hiç sarmadım
Bakıyorum aydınlık bakıyorum karanlık
Alacalı hep kararsız

Yükseldi bütün sular
Yine geldi medcezir
Son dördün aylarında
Ben sularında esir
Bakıyorum aydınlık bakıyorum karanlık
Alacalı hep kararsız


Bilemezsin hayat seni
Üç beş günde harcar mı
Sever misin karanlığı
Bak sevdalar karardı
Gel gel Zaman daraldı

Yakar yakar hayat
Yiyip yutar seni
Atar her an kollarından
Satar seni

Bulur seni sevdam
Korur seni sevdam
Yorulmaz her düştüğünde
Tutar seni

buray alacali sarki sozleri, hanim koylu buray sarkisi, hanım köylü dizisi buray sarkıları, hanim koylu buray alacali sarkisi, buray hanım köylü dizisindeki şarkısı, buray alacali sozleri, buray alacalı, buray sarkilari,
- Reklamlar -
Hanım Köylü Dizisi Buray Alacalı Şarkısı ve Sözleri Reviewed by PArasetamol on 09:14 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.