Top Ad unit

Mabel Matiz Ahu Şarkı Sözleri

- Reklamlar -
MABEL MATİZ AHU ŞARKI SÖZLERİ

Bugüne kadar ki tarzı ve şarklıları ile oldukça beğeni toplayan Mabel Matiz yeni şarkısı Ahu ile yine en çok dinlenenler arasında yerini almayı başardı. Birbirinden güzel şarkıları dinleyiciler ile buluşturan Mabel Matiz Ahu şarkısına klipte çekmiştir.

Ahu şarkısı Mabel Matiz'in Gök Nerede albümünde yer almaktadır. Bu albümdeki en güzel şarkılarından biri olan Ahu şarkısının söz ve müziği Mabel Matiz'e aittir. İşte Mabel Matiz Ahu şarkısı ve sözleri..


MABEL MATİZ AHU SÖZLERİ
Yandı gönül gördüm en ahı
Gözleri göz değil ahu
Şaştı dalımda çiçeğim heyhat
Ben yoruldum yaz günahı

Yaz gidip güzden dönerken
Tez vuruldum ah gülerken
Şimdi tüm yollar hayırsız
Har büyür halim direnmez


Çal beni, çal gecem günüm, karışalım
Çağırıp kadehlere baharı
Al senin olsun en sarı yazlarım
Sarılıp da bir daha ayrılmamalı

Ah yaşım genç delikan
Düştüm kaldım perişan
Aşk bürür ruhumu
Meylere kulum en başından

Söz Müzik: Mabel Matiz

mabel matiz ahu sarki sozleri, mabel matiz ahu, mabel matiz ahu şarkısı ve sözleri, mabel matiz ahu sözleri, mabel matiz yeni şarkısı ahu, mabel matiz yeni albüm, mabel matiz 2016 albümü, mabel matiz ahu albümü,
- Reklamlar -
Mabel Matiz Ahu Şarkı Sözleri Reviewed by PArasetamol on 09:21 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.