Top Ad unit

İşte Benim Stilim 11 Haziran Perşembe Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
iste-benim-stilim-11-haziran-kiyafetleriİŞTE BENİM STİLİM 11 HAZİRAN KIYAFETLERİ
sonhaberler2.blogspot
Sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile ile ekranlarda oldu. 11 Haziran Perşembe günü yayınlanan yeni bölümde yarışmacılar yıldız almak için çalıştılar.

Geçen hafta eleme gecesinde Sinem Umaş'ın elenmesinin ardından yarışma tüm hızıyla devam etmektedir. İzleyicilerin kıyafetlerin kombinleri açısından fikir edinmesini sağlayan İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerin tanıtılmasını sağladı.

11 Haziran Perşembe günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 11 Haziran Perşembe günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 11 Haziran Perşembe İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

İşte Benim Stilim 11 Haziran Perşembe Günü Giyilen Kıyafetler
sonhaberler2.blogspot
11 Haziran Zeynep Karaca Kıyafetleri: Sinemaya gidiyor konsepti ile podyuma çıkan Zeynep bugün, gri ispanyol paça pantalon, siyah uzun tunik ve içine siyah bluz giymiştir ve siyah çanta takmıştır.
11 Haziran Çağla Çetinöz Kıyafetleri: Gri yarım kollu tişört altına kot mini şort giyerek yürüyüşünü tamamladı.
11 Haziran Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi mor bluz ve dar paça pantolon giyerek podyuma çıktı.
11 Haziran Şilan Makal Kıyafetleri: Kolları tüllü askılı bir buluz, siyah mini keten şort ve püsküllü önü açık siyah ayakkabı giydi. YILDIZ ALDI.
11 Haziran Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Beyaz yüksek bel ispanyol paça pantolon beyaz yarım kol bluz ve üzerine beyaz yelek giydi Gülşah YILDIZ ALDI.

Çağla Çetinöz Kimdir>>>
Zeynep Karaca Kimdir>>>

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri her gün sitemizden takip edebilirsiniz. Her gün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
sonhaberler2.blogspot
işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 11 haziran perşembe işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 11 haziran perşembe işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, 11 haziran persembe kiyafetleri, 11 haziran perşembe işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim zeynep kıyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 11 Haziran Perşembe Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 18:32 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.