Top Ad unit

İşte Benim Stilim 12 Haziran Cuma Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -
iste-benim-stilim-12-haziran-kiyafetleriİŞTE BENİM STİLİM 12 HAZİRAN KIYAFETLERİ
sonhaberler2.blogspot
Bu akşam 3. sezon finali ile ekranlara gelecek olan ve bu sezonun en stil kadınının belli olacağı İşte Benim Stilimde sezon finali öncesinde son kez yıldız almak için podyuma çıkacaklar ve bugün akşamında ise final programı ile birinci olan isim belli olacaktır.

Bu akşam kimin birinci olacağının belli olmasından önce yeni bölüm ile gündüz kuşağında ekrana gelen bölümde yeni kombinlerle jüri karşısına geçtiler ve giydikleri kıyafetleri sizler için derledik.

12 Haziran Cuma günü yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün yarışmacılar farklı konseptler uygulayarak podyuma çıktılar ve jüriden yıldız almaya çalıştılar. İşte Benim Stilimde 12 Haziran Cuma günü giyilen kıyafetler ve bugün kimlerin yıldız alıp, kimlerin koruma altına alındığının bilgisini sizler için derledik. İşte 12 Haziran Cuma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve yıldız alan yarışmacılar.

İşte Benim Stilim 12 Haziran Cuma Günü Giyilen Kıyafetler
sonhaberler2.blogspot
12 Haziran Zeynep Karaca Kıyafetleri:
12 Haziran Çağla Çetinöz Kıyafetleri:
12 Haziran Ezgi Ünal Kıyafetleri:
12 Haziran Şilan Makal Kıyafetleri:
12 Haziran Gülşah Yılmaz Kıyafetleri:

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİ KİM OLDU>>>

Sevilen yarışma İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetleri her gün sitemizden takip edebilirsiniz. Her gün ayrıntılı olarak yarışmacıların giydikleri kıyafetleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı ve kıyafetleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
sonhaberler2.blogspot
işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 12 haziran cuma işte benim stilimde giyilen kıyafetler, 12 haziran cuma işte benim stilim kimler yıldız aldı, işte benim stilim kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler yildiz aldi, 12 haziran cuma kiyafetleri, 12 haziran cuma işte benim stilim kıyafetleri, işte benim stilim zeynep kıyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim 12 Haziran Cuma Kim Ne Giydi, Kimler Yıldız Aldı Reviewed by PArasetamol on 14:20 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Son Haberler2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.